Vrátenie a reklamácie
Skôr než sa pustíme do vrátenia zakúpeného tovaru, radi by sme vám poďakovali za váš nákup a priazeň, ktorú ste venovali nášmu e-shopu. V prípade potreby sme tu, aby sme vám pomohli s akoukoľvek situáciou.
Potrebujete vrátiť tovar alebo uplatniť reklamáciu? Mrzí nás vzniknutá situácia, ale radi vám pomôžeme! Vyberte dôvod a postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1) Vyberte, čo chcete s tovarom robiť:
- VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY) – platí pre odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v 14-dňovej lehote od prevzatia tovaru, ako je podrobne uvedené v článku 8 našich Všeobecných obchodných podmienok.
- REKLAMÁCIA TOVARU – platí pre uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady tovaru (napríklad rozbitý alebo inak poškodený tovar počas prepravy, výrobná vada alebo iná vada v záručnej dobe), ako je podrobne popísané v článku 7 našich Všeobecných obchodných podmienok.
2) Vyplňte príslušný online formulár:
Pre rýchlejšie vybavenie prosím vyplňte jeden z nasledujúcich formulárov:
3) Príprava a zaslanie tovaru:
Tovar, ktorý následne budete vrácať alebo posielať na reklamáciu, prosím starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu počas prepravy. Tovar by mal byť, pokiaľ možno, vrátane originálneho obalu a všetkého príslušenstva.
Tovar odošlite na našu korešpondenčnú adresu v Českej republike:
Ladislav Kobliha (Protech Alarms)
Dobrovského 59/3, Hustopeče 693 01
Česká republika
Dôležité upozornenia:
- Tovar nezasielajte na dobierku. Takéto zásielky nebudú prijaté.
- Tovar posielajte vždy doporučene s potvrdením odovzdania. Ide o vašu ochranu v prípade straty zásielky dopravcom.
- Náklady na vrátenie tovaru znášate vy ako kupujúci, pokiaľ nie je v našich Všeobecných obchodných podmienkach uvedené inak (napr. v prípadoch oprávnenej reklamácie).